donderdag 20 oktober 2016

Kraft tasje "Rudolph"

Goedemorgen allemaal,
En dan nu eens een kerstcreatie, ik denk altijd maar dat komt wel, maar ja als het dan eenmaal zover is dan kom ik toch altijd weer wat creaties tekort.


Een kraft tasje is het geworden, met een mega grote rozet en een super lieve stempel van "rudolph"
De rozet is de NFD014 van Nellie Snellen en deze heb ik 3x uitgestanst, dan vouwen en aan elkaar plakken en dan krijg je dus een super grote rozet waar je nog een leuke ingekleurde stempel of een leuk plaatje op kan plakken!

Ik heb het papier van Maja Design gebruikt en het stempeltje ingekleurd met distress inkt.


Natuurlijk ook nog wat leuke Kimya spullies erop verwerkt, aan het hengsel een mooi organza lint, met hieraan een houtje met tekst een zilveren belletjes.
Wat vilten sneeuwvlokken en een paar sneeuw bolletjes met zilver.
Ook de ster prikker is van Kimya!!

Ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden!!

Lieve Groetjes, Sandra

1 opmerking:

  1. Prachtig gemaakt! En die rozet erachter vind ik ook zo ontzettend mooi!
    Bedankt voor de inspiratie!

    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen